Rabu, 13 Oktober 2010

SUDAH KU TAHAN TAPI XLEH TAHAN

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIROHMANNIRROHIM



salam keudara semua...isnin yang lalu aku terpaksa mek mc gara perut yang main mcm2 rentak lagu...semakin ku tahan semakin x tertahan....ngeh..ngeh..ngehhhh


akhirnyer doc jugak tempat aku melempiaskan...hahahah jangan otak kuning hokeyyyy..x baekkkkkkkkk


di bilik doctor

aku : doc sy nak minta mc leh tak? *walhal dah kul 2.30pm bape jam lagi nak balik* :p

doc : boleyyy...ammma!

aku : fuhhhh..hip hip horeyyyyy kegembiraan walauponnnnnnn............hhehehe....
ini bukan cobaan tapi betol2


so..ni la ubat yang doc tu bagi...



p/s:de hikmah nyer tuh lau tak...kong aku kat tengah higway....hehehe kong bateri kete ye.... ;p


sekian..jupe next n3


Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...