Jumaat, 12 November 2010

LAST TRIP ~ TBR PD

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM..



HALUU..SALAM KEUDARA BERTEMU KITA SEKALI LAGI...


hah...nampak tak kat bawah ni..

*

*

*

*

*

*

*








yee..mandi kat swimming pool sampai je kat resort

*

*

*

*

*

*



tu la target anak dara aku ni...nak andi...huhu dengan aku2 sekali mandi..hehehe


akceli aku kesana pon atas sebab ade family day tpt mr asben aku berkerja *ayat ulangan* tapi aku lebih layan anak n adik mandi swimming pool....

sukaneka....dinner.... sumenyer no komen aku langsung x g pon.... ;p

tapi yang x puas hatinyer blok tpt aku menginap terputus bekalan air pulak....aiyaaa


sekian..jupe next n3



Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...