Khamis, 11 November 2010

MELAKA PART 3 - MENARA TAMING SARI

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM



Setelah pusing habes menaiki cruise...kali ni kt terjah lak menara taming sari..
dari jaun sudah nampak itu taming sari...x caya???



kan????dah nmpak kan????


first time wehhhh...gayat sungguh aku rasa mcm x jejak je kaki aku ni hah...


bila dia dah mula naik...aku?????hohoho nak tgk
bawah pon takut...duk diam2x tapi anak aku slumber je tauuu....hahaha dak kecikk kannnn???



tgk la...sebolehnyer nak duk kat situ...


dah kat atas tu kan pemandangan dia sgt menarik..menara tu akan berputar tuk kite menikmati suasana pemandangan bandar negeri MELAKA...









cantik kann????harga tiket agak mahal tapi berpuas hati:)



tamat suda cerita pasal holiday di MELAKA pasni nak ke PD lak Tiara Beach Resort..



sekian..jupe next n3



Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...