Selasa, 9 November 2010

MELAKA PART 1 - TAMAN BUAYA

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIROHMANNIRROHIM


Haluuu...salam keudara bertemu kita sekali lagi...


wah wah wahhhhh minggu lepas cuti panjangkannn al maklum sajala cuti deepavali jatuh hari jumaat lak tuh terang tang tang cuti trus 3 hari.... *tanpa memohon borang cuti* erkkk perlu ker????


okey..benarnyer aku de family day tpt mr asben aku kerja buat kat tiara beach resort
PD..jadinyer b4 nak ke PD tu aku singgah ler melaka..sekali sekala jalan melaka seronak gak bnyak perubahan yang berlaku...syabas negeri MELAKA...Syabas MB MELAKA!!!


Aku gerak awal pagi kunun nak elak jammmed tapi xpon jalan clear mcm nak suh kireorang g ngan aman n tenang je kaaannn tanpa sebarang jem...hisyyyy sonok2..belum tu mek adik aku dulu buat peneman si kecik ni... * sambil menyelam minum air *


Agak tenghari gak aku sampai melaka dah first sekali aku tuju adalah Taman
buaya...
huh buaya MALAS!!!!! duk melengkorrr je..!tgk la ni..






hah betul tak????kang mengganas aku lak yang naik takut..hihi


tapi sekarang dah cantik masuk je pintu masuk dh nampak monumen reptilika...ermmm tgk la..








cantik bukann...


haha..motifff gambar di bawah???



p/s: akan ada kesimbungannya nanti...tungguuuuu


sekian..jupe next n3


Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...