Jumaat, 21 Januari 2011

CERITA 11.01.11

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM...



Keudara kite sekali lagi setelah sekian lama aku menghilangkan diri...


huhu...bukan merajuk tapi xsempat nak hapdet cerita...ngeh3x..


11.01.11 hari hol johor patutnyer aku keje tapi aku saje je mek cuti alasan anak xde orang jaga...haha jangan marah bos!

nak di jadikan cerita mula la satu episod aku mengemas bagai nak rak sampai sakit2 pinggang aku di buatnyer...masa ni badan dah mula sakit2 dah tapi boleh handle lagi...apakan daya ku lenjan jugak badan ku ni dengan membuat kerja umah....heheh rajin tak haku???? ;p
sok nyer waktu nak balik badan aku mulai panas...rasa mcm nak demam pulak + ngan perut rasa x selesa...time ni la aku malas nak ke klinik kan pe..aku rasa bile nak ke klinik secara outomatik demam aku ok....hahaha takut doc????oh tidakkkk masih lagi boleh handle....hihihi..

ni lah padahnyer lau g spital...tu la lau g klinik xdenyer sampai ko kene tahan wad dek non!!!!hohoho....cek demam tinggi gak 39.6 c patutla aku rasa bahang semacam je rupenyer tinggi bbenor panas aku..then yng menjadi punca aku kene tahan wad adalah disebabkan kegatalan mulut aku ni haaaa...patutnyer ko tunggu la baru 1 sehari ke kan...tgk mcm mana lau still lagi sama baru ko g tau doc...hadoiiiii

haaaa....keliru ngan ucapan aku di atas?????hokey2 aku kasi tau....pagi tu b4 nak g keje mcm bese g buang la pe yang patut paham2 korang la ye boleh pulak aku punyer ni kaler itam....tu yang terkejut tu xpenah2 pon.....haaaa pasal ni la aku kene tahan wad dapat la aku pakej 2 hari 2 malam...


hokeyyyy panjang betul story aku ni...tu pasal aku kene stop dulu sambung sok pulak yeee...


sekian..jupe next n3




Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...