Selasa, 25 Januari 2011

KISAH AKU DAN SAKITNYER

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM..


Keudara sekali lagi...ape kabar korang??? moga sihat hendak-NYA ye

tajuk tu aku main hentam je..hehehe

hokeyyy aku sambung cerita hari tu..bak kata johan dalam cite hantu mak limah pulang rumah "ce cite ce cite" hehehe..

Malam tu aku tido sensorang tanpa si temani anak n en suami... * padahal duk bilik 6 orang punya* hihi poyo je kan...huhu..


sok paginyer lebih kurang dalam kul 10.00 pagi aku di sorang kan ke dalam dewan OT..alamak sekali lagi aku masuk dewan ni...doc bagi pilihan sama ada nak bius separuh sedar atau nak bius sepenuh nyer...of cos jawapan aku nak bius sepenuhnyer...takut lak lau nak tgk..alhamdulillah aku masuk sekejap je tak lama lebih kurang 1/2 jam...


so bile aku tgk melalui gambar yang doc amek...alhamdulillah xde pape yang membimbangkan...semuanya kelihatan normal..kecuali ade bengkak sikit kat bahagian saluran pernafasan tu pon pasal aku panas dalam tu yang bengkak...nak xnak terpaksa aku cek kat doc bahagian hidung,tekak n muka..bile cek alhamdulilah xde pape yang membimbangkan jugak..


satu je yang aku xpuas hati ngan spital ni...nak tahan orang x hagak2...aku dapat rasakan yang aku ni ok dah xrasa sakit dah...tapi nak tahan sampai 2 3 malam....janjinyer tenghari tapi kesudahnya kul 9.00 malam baru dapat balik...mmg bengang!


tapi ni part yang paling seronok sekali...nak tau ?????? bile doc kata "pas ni awak xyah datang lagi buat rawatan susulan....semuanya ok" ya bedabeduuuuuuuuuu sngat puas hati...selamat tinggal doc raj...selamat tinggal doc wan...terima kasih kerana merawat saya dengan baik... :)


sekian..jupe lagi next n3



Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...