Jumaat, 4 Februari 2011

MUKADDIMAH PAGI HARI

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM..

Bertemu kite sekali lagi setelah sekian lama menyepikan diri... :)


Yeayyyyy!!!!!! hari yang di tunggu telah pun tiba...

pinn..pinn..ponn..ponn hahaha...poyo je kan! ;p

punya la xcited aku ingatkan sudah kul 6.30 am..alarm berbunyi aku kejutkan en somi suh tgk jam alamakkk sekali baru jam 4.30 am daaa....nasib baik aku x terkocoh2 bangun mek tuala trus g bilik air....lau tidak malu i u maunye sampai ke subuh aku ketawa bagai nak rak...hhaha apa daaa trus aku sambng balik tido

alarm berbunyi lagi haaa kali ni betul 6.30 am aku bangun trus mandi n bersiap2 tuk berlibur bersama kengkawan n family.....cian anak aku terpaksa tinggal ngan nenek dia...huhuhu...next time ikut ye rifqah hazira..

tunggu punya la tunggu ahli rombongan yang lain akhirnya kiteorang sampai ke border of singapore.....horeyyyy......opsss!!! terjakun lak... hihihihi

okey trip kali ni disertai 2 family 2 lagi berseorangan....dlam 3 kete gak yg join trip kali ni....g ramai2 mmg hapening!

bnyak ni nak cite + nak tunjuk pic kat korang tapi kita tungguuuuuuu next n3...bye4x


sekian..jupe lagi next n3


Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...