Rabu, 9 Februari 2011

SAMBUNGAN N3 LEPAS

DENGAN LAFAZ BISMILAHHIRROHMANNIRROHIM

Bertemu kite sekali lagi.. :)

haaa mcm mane korang tgk pic tuh?best tak....tolong anguk ngan kadar segera ye...!!!hehe kejam sungguh paksa2 orang ni tau...!!!

kat USS tu kebnyakkannyer yang di terbitkan oleh USS itu sendiri..salah satunyer filem madagascar,far far away *tpt ni mmg cantik* ,lost world,mummy return dan adalagi benarnyer...






haaa...betul tak yg pic bak istana tuh!!!mmg teruja seh aku tgk...then layan 4D tgk shrek..hisyyyy bile pakai spek 4D tu kan rasa mcm nak pegang je plus ngan kusi dia yang gerak2 tu * ikut jalan cerita dia if tungang kuda kusi tu pun gerak mcm naik kuda gak la* mmg beshhh...

ade sape2 berani naik roller coster high speed?????sila angkat mouse!!!!mmg layan tapi aku pejam mata...haha adil tak?nak naik ni kat mummy return...

lau ikutkan sume tpt nak masuk tapi masa x mengizinkan..jadi layan mana yg patut je la...hehehe

ni gambar mesti ade...


pic aku ler....nak gak interpremmm haha dah belog aku kan.. ;p

xsah kan lau jenjalan xbeli pape???ni antara barang yang dapat aku beli kat sana...






yeeee...bju hardrock + magnet fright harus beli...hehehe



dan ni pulak...



pict bersama ahli rombongan

dah puas berjalan kat USS aku gerak ke arab street makan murtabak + nasi beriani then trus ke mustafa center...mcm2 de kat mustafa center.


sekian..jupe next n3






Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...