Isnin, 18 April 2011

HANDPHONE AKU..!!!!!!!!

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM..



AS'SALAM....



Huwaaaaaa :( korang...korang...korang.....nak ngadu ni...handphone aku..handphone aku



yang




ni




sony ericsson w 200i.. * pic pinjam en google*



dah jahamannnnnn dek kerana termasuk dalam LOBANG JAMBANNNNN!!!


hilang sume no tel teman2 sume...huhuhu



nak cerita punca boleh terjatuh tu...xyah la aku cite erk....tau je la bile nak " bukak " handphone lak tu dalam poket...huhuhu



tapi nasib baik handphone



yang



ni



k 530i





*pic pinjam en google*



jadi penyelamat di saat aku terdesak dan nak menunggu new hp...wahhhh gituuuu kannn



:: bak kata kawan fb aku...alasan boleh diterima...senyum sampai ke telinga en somi.. ;p



sekian..terima kasih sudi membaca.. :)


Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...