Selasa, 24 Mei 2011

" AYAH TERLUPA "

BISMILLAHHIRAHMANNIRAHIM


AS'SALAM semua pembaca blog ni.... :)


wahhh bersarang sudah belog aku ni yer...hopefully korang sume sihat hendakNYA...


n3 kali ni :

ade sesapa yang dah baca metro ari ni..muka surat depan...yang bertajuk " ayah terlupa"...



"tak sampai sejam selepas mengusung jenazah sepupunya, seorang pengawal keselamatan terpaksa pula membawa jenazah anaknya yang lemas akibat "tertinggal" di dalam kereta.."

selanjutnya boleh klik di sini..


Ya allah macam mana seorang bapa boleh terlupe yang anaknya masih ada lagi di dlam kereta..

sedih dan terkilan..

apa pun kita sedekahkan al-fatihah buat mangsa dan takziah buat keluarga mangsa.



notakakizirafah: ibu sayang nur rifqah hazira :)



2 ulasan:

NurShahFamily berkata...

al-fatihah...
semoga adik kite ni dicucuri rahmad dan berada dikalangan mereka yg beriman... amin

episodkasih.blogspot.com berkata...

amin...

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...