Rabu, 25 Mei 2011

ADAKAH HAJAT AKAN TERCAPAI?????

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM







Wahhhh gitu...murahkann hrga dari rm 0.10 je!!!!!!...sape x nak oiii...aku nak gak..nak jugak sambil tarik baju en somi..haha


gamaknyer kene la aku berebut main tarik tali, tarik rambut,tarik baju ,tarik suar ngan orang yang nak gak harga murah tue..


macam2 destinasi ada..so pilih jela mana yang nak korang pergi...lau aku ofkos aku pilih jakarta..hahah jadi jutawan segera aku kat sana.. :)


yang penting aku tengah tunggu green light dari en somi..lau conpemmm hoyeee...main lompat katak la aku ngan anak aku !!haha motipp :p

lau xjadi..huhhuhu anggap je la belum rezeki NYA lagi...



terima kasih coz sudi baca n komen :)


notakakizirafah: eh ari ni aku rajin hapdet lee...xsangka pulak...baguihhh :)



Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...