Rabu, 25 Mei 2011

CERITA PASAL SECRET RECIPE

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM..



sape suker makan kek secret resepi...sila angkat angkat tangan!!!!!!!1 2 3 4 ..150...huiiii ramainyer termasukla aku yang suker makan kat secret resepi...lebih2 lagi kek choc indulgance....kencang sehhhh mg terangkat....


dulu aku mmg jakun la katakan xpenah makan kek SR ni...ramai kate kek ni sedappppp hingga jilat sudu....betul ker??? nak2 yang choc indugance tuh...ermmmmm????


sampai la satu hari tu di hari majlis pertunangan or pernikahan aku * aku pon x henggat* dapat la aku merasa kek tu....lagi sekali aku ckp mmg sedappppp....berebut memasing sampai tolak menolak...hahaha....nampak sgtkannn cite tipu.. :p


haaa sejak dari tula aku asyik nak makn SR je...kali ni testing yang lain lak...ermmm boleh tahan gak sedapppp...*puji melambong lambong....*


last day aku makan SR ni masa besday dak tecik tu....wahhhh sekali lagi aku puji.....sedapppp ko....puji lagiiii


tapi tau tak korang si sebalik keenakkan..kesedapan kek yang aku dok pujiii melambung tu sebenarnya ada DNA babi dalam bahan buat kek & secret resepi!!!!


adoiiiiii.....mcm mana boleh terlepas pandang nih.....!!!!!

betol atau tidak waallahualam...


nak tau selanjutnyer klik disini..


terima kasih sudi baca n komen :)

notakakizirafah: 2 bulan lepas baru makan kat SR tp bukan kek just mkn mee je


Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...