Khamis, 23 Jun 2011

HAPDET..HAPDET..HAPDET....

BISMILLAHHIRRAHAMNNIRRAHIM...


sambil baca jangan lupe klik nuffnang ye...tq sayangg uolls.

hye korang..lama aku x hapdet blog aku ni...seminggu cuti kerja..seminggu la aku cuti berblog ni....

mana taknyer khamis n jumaat aku balik muar sepupu belah en suami meninggal ...sabtu ahad aku holiday ngan family aku.....senin selasa aku cuti emergency...heehe nak buat pasport punyer pasal amek cuti emergency lerr...

semalam baru naik kerja...dah lama cuti rasa malas lak nak koje...huhuhu


ok la nak cite tu jer...lagipon x berapa nak selesa la mata belah kanan mcm bengkak kat bawah mata... :(

haippp...jangan kata aku sekodeng orang mandi eh...!!!no...no..no...

sekian terima kasih sudi baca n komen :)

Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...