Rabu, 15 Jun 2011

ANAK2 MARI CHEGU AJARKAN SESUATU

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM..


sambil bc jangan lupe klik nuffnang tq :)


kali ni baru aku sempat nak menghapdet blog..dari tadi dok blogwalking nak cari lebih ramai lagi kawan.....haa kan seronok dan beronok2 * sory johan rj aku pinjam ayat ko*.. :)

Ingat tak n3 sebelum ni ??? kan aku de kata yang aku akan hapdet pasal dak tecik ni yang suke buat mimek muka lau di suruh.. cth : mulut mcm mana? so dak tecik pun buat la dengan memuncungkan bibir dia tuuu...... sambil2 tu aku ajar kanla dia tentang anggota badan...

haa..tgk la layankan dak tecik ni..


mula2 tunjukkan dulu ni bibir..ni nak ngejek sapa pon xtau...babab kan...

ni pulak mulut sambil dimuncungkan..... baru klasss gitu... :P


ini pulak gigi * eh eh...kok nampak gigi yang bawah aja* :)

ok....dah pelajari semuanya kan..bagussss...happy kan tgk anak yang semakin membesar dan semakin bijak...aku pasti anak2 korang pon semakin bijak.. :)

sekian terima kasih sudi baca n komen :)

Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...