Isnin, 13 Jun 2011

RINDU SERINDU RINDUNYER...

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM

sambil baca jangan lupe klik nuffnang ye..tq



wahhhh...duduk sensorang ni kann tetiba teringat masa zaman2 belaja dulu...mmg best jupe kawan2 baru..terasa rindu lak zaman2 belaja dulu.. :)

Dulu aku belaja kat politeknik mek course tourism...dengar course tourism mesti seronok kann...leh travel sana sani *bile dah keje tu pon lau keje ngan travel agency* mmg de peluang la kite nak merantau ke negeri atau negara orang..lau tak tunggula AA buat promosi!:)


Sejak dari tahun pertama till tahun terakhir...group2 aku sumenyer bermula dengan nama "siti" kecuali sorang tu je xde siti...ni la group2 aku dalam kelas...tapi bile kat luar kelas lak...group2 aku sume orang2 johor berlainan course... hahahaha...

xkisah la kan group pe pon yang penting belaja!!!tu adalah motif utama ye kannn?????
tapi betul kenkadang jupe kawan2 kat fb hilang rindu.....dulu berseronok2 ngan derang ..tidur sekatil ngan derang * acehh ni tipoo*...gurau pon ngan derangg...asal balik hostel je mesti bawa makanan jamulah kite reramai...mmg happening nasib baik bilik cume 2 orang leh la kumpul geng2 yang rapat je :)

dan yang paling aku minat sekali kawan aku sorang ni dari bp...siap bawa mee siput sira....mak dia buat sedappp weiii..dah la sekarang ni susah nak jupe mee siput yang dah sira ni....ilaaa aku rindu mee siput pedas mak koo...!!!!!! huhuhu sampai sekarang aku dah x merasa mee siput pedas tu lagi

weiii korang..siti zurihan,siti zamzalila,siti noorhawa,siti hajar * eh siti hajar tu akula* and norhaslinda rindu tak korang kat zaman2 kite dulu.. ermmm x rindu???alaaa rindu la...rindula...rindula kat aku.....hehehe gedik weiiii hihihii


sekian terima kasih sudi baca n komen

Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...