Isnin, 13 Jun 2011

TEMBEL KE KETUMBIT??

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM


sambil baca jangan lupe klik nuffnang sekali tq.


ermmm tapi aku bese panggil tembel...

adoiii...rasa mcm x selesa je bile kene....aku bangun tido je..rasa mcm bengkak je mata kanan aku ni...nak genyeh buang tahi mata pon terasa sakit....nak cuci muka lagi la kene gosok perlahan2 lau tak menjerit mak noks hehehee...jarang aku kene ni..tapi aku tau punca dari kuman jugak..


esok paginyer aku tgk kat kawasan yg kene tembel ade 2 mata!!!...huhu mana nya x sakit...tapi alhamdulillah pagi tadi aku bangun tembel ku sudah susut...secara x langsung membantalkan niat aku nak amek mc...huhuhu...


sekian terima kasih sudi bc n komen :)

Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...