Khamis, 30 Jun 2011

KEMBALI PULIH

BISMILLAHHIRRAHMANNIRAHIM



Aku ingat pasni dah xboleh nak berbelog lagi...ye la tengah sedap2 nak hapdet bila nak post trus keluar bad request....aduhhhhh down sekejap.. pale otak dah pikir dah nak kene buat baru ker...alahaiiii..ermmmm :)


dan aku ingatkan ade kaitan dengan email ker..coz ade satu email aku tak pasal2 nyahaktif belog ni lak aku gune email yang "tu"


jadi aku pn tnya kat kazen aku sorang ni ..ngadula kononyer...tapi dia sendiri pon xsure coz blog dia ok..


sekarang ni alhamdulillah semuanya dah ok...kebetulan ade sorang hamba Allah post kat wall fb pasal " ni "...so dari situ aku ikut pe yang di katakan dan inilah hasilnya aku DAH BOLEH BUKAK BELOG N POST.... hihihi

kalau korang ade masalah pasal xleh nak hapdet dan dia keluar bad request.xpe korang kuar je..then g kat tool klik clear recent history...insyaallah boleh...

terima kasih sudi bc n komen


Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...