Jumaat, 1 Julai 2011

MAKIN BESAR MAKIN SUSAH MAKAN..!!

BISMILLAHHIRRAHMANNIRAHIM...


sambil baca jangan lupe klik nuffnang ye...tq


hye korang...makan ape lunch tadi...????aku makan kacang goreng je x sempat * hakikatnyer lunch mmg ko jarang kan* nak makan coz bz dok anta kete service.... ;p


berbalik pada tajuk tu kan???ada tak anak korang yang berusia 2 tahun keatas dah mula susah nak makan???mesti adakan..ni yang merungsingkan pala aku ni...mana taknyer dulu semangat la ni makin keding lak....dukung rasa ringan jer!


kalau di suruh makan..alasan dia senang je.." dah kenyang ".."taknnak"..makan sikit je dah selebihnyer dia buat main lak.....nak kene ugut dulu baru makan...aduhhaiii..tapi xeloklah kann lau semua benda nak kene ugut dulu baru dia nak makan or nak buat sesuatu..


aku ngan en somi dah nak belikan dia vita c..tapi kebanyakkan nyer vita c tu tuk imunisasi badan...lum jupe lagi vitamin untuk naik kan selera makan....huhu.

ada saper2 yang bagi anak korang makan vitamin untuk naik kan selera makan???minta share la ye...

pic dak tecik yang makin kudud... :)


terima kasih sudi bc n komen :)


2 ulasan:

NurShahFamily berkata...

appeton lysine..

irfan makan ni...

hajar berkata...

oo yer ker?nijenis syrup ke tablet?

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...