Rabu, 13 Julai 2011

DURIAN...DURIAN..!!!

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM


sambil bc janganlupe klik nuffnag..tq :)

en google pinjam pict

adehhhhh...tengok je dah meleleh ayaq liuq aku ni...dah berapa hari ni kempunan aku nak merasa durian kampung...freshh weiiii...barula nikmat..

baru2 ni...dah janji nak makan durian kat kebun sepupu....kebetulan mmg aku nak balik kg...tapi hajat x tercapai....kekangan masa cepat sangat aku kat kampung...huwaaaaa :0

korang nampak gayanyer aku bayangkan je la korng tgh melantak dorian....huhuhu...nikmat..nikmatt...wahhhhh

semalam g kipmart berhajat nak beli...tapi xterbeli....kempunan lagiiii......alahaiiiii..xpela mungkin xde rezeki aku nak makan dorian kali ni....huhuhu

sabo yer... :)

sekian terima kasih sudi singgah n komen


1 ulasan:

NurShahFamily berkata...

alahai ciannyer dia hehehehe....
minggu ni dtg la umah.... banyak tu kt kebun...
semalam ingat nk bawakan tapi pas kenduri diaorg kenduri durian lak...

tak de balance huhuhuhu...
dtg umah... gi kebun carik terus bukakk makan hehehe lagi best

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...