Jumaat, 12 Ogos 2011

CERITA SEMALAM

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM...


Hari ni jumaat bersamaan 12 ramadhan...alhamdulillah tinggal lagi 17 hari untuk menuju bulan syawal....hari kemenangan setelah sebulan kite berpuasa...


Jarang benar aku hapdet sekarang nikan agaknyer dah bnyak kali aku infom kat blog ini yang aku JARANG hadpet selalunyer g side bar je...mungkin korang pon ada perasan kot... :) apa yang penting TERIMA KASIH kat korang coz sudi datang ke teratak yang x seberapa ni...hehehe


ok2 aku cite pasal semalam...selalunyer time buke pose mmg aku masak tapi semalam aku beli je tu pon setelah mendapat green light dari en suami mengatakan "nak masak atau nak beli" wahhhhh seronok gitu kan...lau hari2 mau bengkrapsi.....huhuhu..masa tu aku kat kipmart bile dah kata gitu kat aku dengan seribu langkah...hanyun kaki secepat mungkin nak ke kereta trus pecut ke rumah amek en suami dan anak terus menuju ke bazar ramadhan...haaaaa semput....akhirnyer..............


ehsan google

nasi beriani ayam..yang tuan punyer blog punyer :)

ehsan google

lontong kering..en suami yang punyer :)

dan selingan yang lain...air tahu panas...kueh mueh..tamar harus ada...

erkkk.....alhamdulillah kenyang..xde yang membazir

terima kasih sudi baca n komen :)

Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...