Jumaat, 5 Ogos 2011

TAJUK APE SAJE LA...

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM..


Hari ni jumaat bersamaan 5 ramadhan...


Sekejap sudah masuk hari jumaat...semalam mati2 aku ingatkan hari rabu...ye ye la aku gosok baju kemeje en somi..datang opis kene tegur ngan member apsal pakai kemeje hari ni kan khamis..lohhhh???? ye ker khamis...aku siap kira lagi ..semalan cuti hari ni bla..bla...bla....sekali tu kira punya kira betul la hari semalam hari khamis...silap hitung daa :)


sepanjang bulan ramadhan ni jarang benar aku hapdet cite..ade cite pon xdan aku nak share kat cni...huhuhu... xpe la next time okey...

sekian..terima kasih sudi baca n komen : )


Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...