Rabu, 17 Ogos 2011

MOOD RAYA : BLURRRR

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM...


Hari ni dah ari yang ke 17 kite berpuasa dat men de lagi 2 minggu nak sambut syawal..

cakap pasal syawal ni kan...aku rasa kali ni mood aku mmg blurrr sikit xde lah nak buat preparation bagai nak bertukar sume harte bende...sumernyer seperti sediakala..lau nak bertukar jugak alamatnyer pas raya de kang aku makan rumput depan umah aku tuh...heheheh...


sekarang ni pon lagu raya dah berkumandang di corong2 radio..tapi perasaan aku masih lagi seperti biasa..xde rasa semangat nak beraya..huhuhuh...rata2 yang post wall fb pon mcm tu gak...semangat tu kurang..huhuhu xtau la nape..dat y xde prepertion tuk diri aku....lebih2 lagi semangat nak buat kueh raya nampaknyer berkubur mcm tuuu jee laaaaa....haisyyyy entahlaa
susah aku nak mencoretkan disini.... ;)


lagipon aku banyak prepare tuk anak aku je la..tuk aku pakai pe yang ade...konon nak jimat kan..tapi baguslah lau de sifat mcm tu...it doesnt men asal raya je langsung xde baju baru..... ade....cume mungkin lepas tuk raya pertama jer....haha *nampak tak bertapa jimatnyer aku kan...*

ok la..aku nak g menurun jap nak cari semangat raya..sbb nyer tiap2 tahun aku mmg xde rasa semangat nak raya...huhuhu

notakakigajah: tahun ni tema kaler ijau...dan tahun ni turn umah en suami pulak.....

terima kasih sudi baca n komen..jangan lupe klikk nuff..

1 ulasan:

farhana hussein berkata...

hello there, dari segmen sama!

whoaa nice blog! suke!


http://auntieaqil.blogspot.com/2011/08/segmen-jom-kenal-dan-tambah-rakan.html

FOLLOW KAMU! :)

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...