Rabu, 5 Oktober 2011

PENGARUH CITE KARTUN

BISMILLAHHIRAHMANNIRRAHIM

Bebudak skang macam2 katun yang derang dok tengok...kat sini je macam2 katun ade..upin ipin,boboboi,kacang dan lain2 la....tapi yang paling femes sekali upin ipin dan boboboiii


bile sebut pengaruh ni aku x kisahla kan lau nak tengok katun ni...sekurang2 nyer senang sikit aku nak buat kerja rumah xdelah rifah dok kacau aku..ini kebaikannye pada aku...yg x baiknyer pada aku bile dah selalu tengok secara tak langsung setiap tutur kata akan mempengaruhi percakapannye (dari segi perkataan)mana yang elok tu ok la kan boleh diterima tapi lau sebaliknyer pulak mmg nak kene babap.... :)


sekarang ni tgh musim boboboi pulakk...mulenyer ingatkan ape dia cakap bile diamati ohhh pengaruh katun rupenyer..kadang tu rasa geram je...lau kene kat orang lain kan susah tu...


aku tak kondem mana2 pon setiap kebaikan ade keburukan yang pasti sebagai ibubapa kenela pantau setiap pergerakan mahupun percakapan biar dia x mudah terpengaruh sangat.



sekian terima kasih baca n komen :)


Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...