Selasa, 29 November 2011

gara2 tersumbat kelenjar kat kelopak mata kan dah kena!!!!!

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM



salam 1 Malaysia.....



bz memanjang je la nak hapdet pon x terhapdet....kok ye la kann bz... :)



sememangnyer xde idea nak menulis... tu yg berdiam diri sebentar...



baru2 ni sepupu aku kawen tahniah la bro..sory x dapat join de hal yang xboleh nak dielakkan....tapi xpe next week aku ade....



ermmm...baru2 ni aku de buat operation kat mata tapi xlah teruk just buang nanah je yng dah lama dok bertepek kat kelenjar mata tuh...luar nampak saja kecil tapi bole doc selak saja mata rupeyer besar..!!!



orang kata tembel @ ketumbit..haaa tu la yang aku kene...dah bagi ubat titik pon xsurut jugak..akhirnya masuk dewan bedah jugak kasi buang nanah...



prosuder nak buat sekejap je tak sampai 5 minit tapi sakit dia..mmg sakit walaupon dah bius...3 kali doc cucuk kat kelopak mata ni...menjerit2 aku kat dalam bilik sakit mak nakkkkk :P sampai kan 3 orang terpaksa pegang tangan aku....jadi tuk elakkan aku menjerit sekuat hati aku pegang siku nurse sekuat hati aku....nasib ko la yer..dh ko dekat ngan aku... ;)



mula cucuk kat kelopak mata belah luar kasi bius...oiii sakit laaa...time tu dah terasa kembang je kelopak mata ni...sejukkk je....then doc kelepekkan kelopak mata tu..cocok lagi...aduhhhhhh sakitnyer jarum tu dah la tajam yang amat..belah dalam plak tu cucuk..aiyakkkkk!!


pastu aku xtau dia buat mcam mana yang dapat aku rasakan doc tekan2 kasi kuar nanah pastu doc cucuk lagi.....mau saja aku larikkkkk..sakitttt..3 kali tekan baru abes sume nanah dah xde sisa sisa lagi dah......


ermmm bayangkan...bayangkannnn...heheheee


yang paling bestnyer belum kene lagi aku dah menjerit sakit...huhuhu...malu je weiii kene gelak malu2 kucing ngan dc. prakash...dia siap bedah jadi la aku jack sapprow......jajajajaja



konon nak cover malu aku buat2 la buka tpt yng tutup kat mata tu..kehkehke padahal mmg dah boleh bukak ponnn...saje nak minta kasihan ngan en suami..hihihi @_____@



sekarang ni alhamdulillah dah ok cume pakai ubat titis je n kene follow up lagi...harap2 x tumbuh lagi... :)



sekian terima kasih sudi baca n komen :)



Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...