Rabu, 24 Mac 2010

harapan tinggal harapan.....

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM


Harapan tinggal harapan..selamat tinggal...sayonara...goodbye..huh..pe kes lak aku nih kali ni.....????saje nak bikin gempak ke aku nih...hehehehe....

sebelum ni aku penah buat n3 pasal ni...tapi nampaknyer tinggal begitu saje la ...huhu...sodehhhhh....waaaaaa!!!!!.aku jeles tgk yg tu...!!!!!sabo beb..bawa bertendang..ahahahaha...

lau korang pasan lah..b4 ni aku de kuarkan n3 "diet oh diet"..konon nak diet..tapi pelahap gak bile nampak makanan..hehehe...aku dh terasa bagai dipam2 bdn aku nih hah...!!jalan pon dh bergesel...tetttttttt!!!!!huhu



aku jeles tgk org yg dah beranak pinak tapi bdn dia solid molid....ahakssss...jeles banget dehhhh...nak je aku tnya pe petua dia without benda2 tu sume...ye la diet tanpa minuman sampingan....:) syok tueeee...x bnyak modal kuar...eh ye ke????ermmmmm

tapi lau dh bdn mcm aku nihhhhhh..nak x nak kene minum sumting...ikutkan hati ni nak je aku layan jusmate 5 tu...tapi mandangkan aku ni..tgh nyusukan anak...aku xberani nak minum....WALAUPON sepupu aku kata org nyusukan anak leh minum...tp mr husband x bagi...so pending dulu la....


skang ni..makin menjadi2 lak selera aku nih...alaaaaaa...xmoh..xnak....relax ja...ko kene kawal beb...nanti kang jadi buah pear lak ko nih....ishkkkkkk.....aduhaiiiii..ni la yg merungsingkan pale aku nih..nak diet tapi dot dot dot.........hahaha

Aku rasa setakat ni je n3 kali nih.....jupe lagi...


2 ulasan:

Ayu Hussien berkata...

tak pe lah Hajar.. asal kan sihat.
jom singgah blog Ayu, jwb tag

episodkasih.blogspot.com berkata...

betul tu cume nak kepuasan je...
sy dah singgah dh jawab tag tu...hehe

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...