Isnin, 22 Mac 2010

MC 3 HARI......

DENGAN LAFAZ BISMILLAH HIRROHMANNIRROHIM

tak penahnye aku dapat mc sampai 3 hari..tapi kali ni xpasal3 aku dapat mc..huhu...

nak tau apsal????haaaa....men sini aku story mory ngan korang pasal pe aku dapat mc sampai gitu sekali...hehehehe....cenggini sabtu lepas aku g spital nak jupe MO ye la..aku ni lau dah kene flu..makan hari nak baik..nak2 lau idung sumbat..aduhhh seksa nak bernafas.....


Jadinyer aku jupe MO chek sekali anak aku...haaa..rifqah pon sama gak dah 2 minggu flu xbaik2..ciyan diaa...huhu...bile dah turn aku chek padahal x cek lagi baru cakap...heheh...MO suh refer pakar lak...adoiyaiiiii...xpasal2 je kan???


bile dah chek ngan doc pakar..doc pakar buatla pe yang patut dia buat..then doc pakar tu suh wat xray..nak tgk mcm mana...hahaaa nak tau result dia......yee..awak ada sikit sinus tapi x teruk...huhu tapi aku still relax...saje nak sedapkan hati yang gundah gunala nih...cewahhhhhhh..:)



hah...sebab tu la aku dapat mc 3 hari...doc pakar nak tgk hasilnyer..samaada aku perlu teruskan dengan ubat atau jalan terakhir OPRATE..!huhu..bunyi saje dh menakutkan..tapi aku rasa aku x sampai ketahap begitu..insayaallah..



ni antara ubat yang aku kene abeskan..nak2 antibiotik..



oke..smpai disini sj..jupe lagi. :)

Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...