Jumaat, 12 Mac 2010

Sekali pasang 4 mata ko!!!!

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM...


Ni betul2 dasyat ni...dah tahap gaban dah...sebelum ni dah pasang 4 mata then ari ni tambah lagi 4 mata..hahaha


Apsala x buat dari dulu bos aku nih..bile dah macam2 berlaku yang melibtkan kerugian yang besar baru nak pasang..boss..bosss..ahahaha banyak komplen lak aku nih..:p


exceli keadaan yang memaksa bos aku ni pasang mata2 ni...mana leh tahan lau begini la hari2 leh bengkrapsi....eh jap...jap..korang musti dh agakkan pe yg aku maksudkan...ermmmmm

yeahhhh betul tu!!!!!!!!!CCTV 100 markah pada yg teka dengan tepat...ahakssss....tgk gamba pon sudah tau...ahahahah

bos aku ni dh tahap dewa dah ni..x tertanggung rasanyer..semakin dibiarkan semakin menjadi lak barang yang hilang....tu yang terpaksa melaburkan duit pasang mata2 nih....

sepertimana yang korang tau..mmg de bagusnyer pasang mata2 ni....lau de pape berlaku senang bukti dh tersedia ada kan....?????dan secara x langsung ofis aku semakin maju & mantap...waahahahaha caya la bossss





p/s:bos aku ni baik...sangatla baik...bos lepas ni pasang tv eh..boring la...

Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...