Rabu, 16 Jun 2010

check in hotel hospital ..

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM....

lokasi : hospital penawar pasir gudang..

sepatutnya aku appoiment senin lepas tapi atas sebab tertentu aku g hari ni hari rabu jupe doctor raj..pakar sakit mata,telinga dan hidung...

jam 12 am baru doc ade..so tgu punyer tunggu baru turn aku dipanggil jupe doc...bla..bla..bla kat bilik doc...kompen aku admit hospital siap sedia tuk buat small operation...

dalam kul 4 baru check in bilik..dapat gakla first class selesa sikit..hehehe.lepas check in aku kene buat ct scan..taukan korang ct scan tu pe?ala yang check kat kepala tuu...kejap je buat tu tapi result dia xtau mcm mana...then nurse cucuk jarum kat salur darah..sakitttt + masuk ubat + mek darah sekali..huhuhu...


malm tu msuk ubat lagi...adoiii sakit bengkak je rasa salur darah tu..tapi ku tahankan saja!!then aku rasa mamai je..trus bubummmmm...ntah bile mertua aku,balik nurse buka tpt salur ubat tu aku pun xtau...mmg ngantuk giler..sador2 je hari dah pagi...hehehe


ni pagi ni masuk lagi ubat...dan terasa nak tido lagi......



p/s :puasa selama 6 jam start kul 4 am lagi....



sekian,jupe next n3

















Tiada ulasan:

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...