Jumaat, 11 Jun 2010

saya sangat gumbira :)

DENGAN LAFAZ BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM


Saya sangat gembira.....nak tau kenapa aku hepi hari ini...????huhu...meh sini aku bagi bagitau...alamak segannyer aku nak bagitau...huhu..okelah just nak share ngan korang je...


Semalam..aku try baju kebaya aku yang masa cutting zaman bujang dulu...konon nak try samaada boleh pkai or tak...hehe time ni la aku hepi sangat baju kebaya aku tu dah boleh pakai balik...!!!!hehe syokkkk nyer...dat men xsia2 aku gunakan produk tu.. :)


aku try sume baju kebaya aku tuh...sure mmg boleh pakai lagi dah x ketat lagi mcm sarung nangka..raya ni leh la aku pakai baju kebaya aku tu..!!!!dan yang penting sekali pas ni x susah aku nak cari baju or seluar panjang... :)


sekian..jupe next n3






3 ulasan:

mrs.pooh berkata...

tahniah... diet anda berbaloi..ehehehe

hajar berkata...

time kasih...berbaloi2 rasanya..

Nurshahfamily berkata...

hehehehe good good raye thn ni... sakan la kite hehehe

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (28) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...