Isnin, 16 Ogos 2010

port baek punyer...

DENGAN LAFAZBISMILLAHHIRROHMANNIROHIM

Lokasi:rumah

tetiba mood nak menghapdet rajin pulak!!!!!!!!pe kene ngan ko ni ja..sah2 la tu xde keje nak buat!!:p *hakikatnyer betol duk goyang kaki je ni*

dah lama x kuar n3 pasal dak comeii ni..sape lagi lau bukan anak kesayangan akula..
semakin membesar semakin panjang akal dia..perkara yang kite x jangka dia buat confirm dia buat!!!

nak tau pe dia buat?????hah tgk la ni

*tgh leka mek pic pon dia xpasan*


*yeahhh..sejuk bu..beshhhh*


*korang abaikan la ye background tu* :)

baik punya port kan???sejuk je xyah sosah2 aku + abah dia nak bawa ke obesi semata2 nak rasa sejuk..duduk je kat peti ais hah sejuk la tuh!

panjang tol akal dia kan???ingatkan nak ape suh bukak peti ais rupenyer saje nak lepak..ishk3x


p/s:nasib baik x kuar dialog ni "ibu.dok dok *sambil tngan tunjuk duduk belah dia* "


sekian,jupe next n3.


2 ulasan:

Asue berkata...

hahahaha...comelnyeee die..xyah ssh2 soh mommy psg aircond ek...clever gurl...:)

episodkasih.blogspot.com berkata...

hehe...bdk2 sknag dh pintar....tgu keletah nong akil iskandar lak...hehe

Label

alkisah (2) arward (3) cerita artis (2) contest (24) coretan (68) coretan...blog (3) coretan..kerja (2) coretan..raya (11) diet (3) diner (1) family (2) hobi (1) ihsan (5) info (2) macammacam (2) masakan (1) mc (3) menang contest (1) nuffnag (3) operate (5) percutian (10) rifqah (27) segmen (2) Tag (5) takzirah (4) wedding (1)

EPISODKASIH KAMI

Daisypath Anniversary tickers

tengok yang lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...